Tuloksia


Lue tästä Markkinointi&Mainonnan uutinen, jossa kerrotaan miksi 90M€ liikevaihtoa tekevä Tammer Brands valitsi meidät Amazon-kumppanikseen.

Omistamme tällä hetkellä neljä eri omaa Amazon-brändiä, joilla on yhteensä muutamia kymmeniä tuotteita muutamassa eri Amazon-markkinassa. Näiden lisäksi hallinnoimme useita asiakkaiden tilejä ja tuotteita. Tässä muutamia omien brändiemme tuloksia:

Toimitusjohtaja Välilän toisen yhtiön Investhink Oy:n Amazon-myynti ensimmäisen kahden vuoden ajalta. Nyt myynti on ylittänyt miljoonan dollarin rajan. Tällä brändillä Välilä harjoitteli (yksin) Amazon-myynnin alusta asti:

Amazon-myynti Investhink Oy

Uuden brändimme ensimmäinen tuote saatiin (katteellisesti) nollasta tuhannen dollarin päivämyyntiin alle kuukaudessa:

Amazon-myynti

Omien menestyvien tuotteidemme konversiot Amazonissa (Unit Session Percentage) ovat tavallisesti 20%-30%:

Amazon-konversio

Joulukuussa 2018 yksi brändeistämme teki melko pienellä keskihinnalla melko hyvän tuloksen ennen veroja:

Yhden brändin joulukuun myynti

Asiakkaamme Humantool Oy:n Sirpa Löyttyniemi on tyytyväinen palveluumme: "Meillä on Amazon.com:issa myynnissä Humantool -satulatuoleja eri väreissä. Kun ammattilaisen käsiin annoimme Amazonin hoitamisen, niin myynti alkoi käydä. Ihana huomata, että homma on hallussa."

Tiimimme muodostuu Amazon-myynnin ammattilaisista, jotka myyvät itse omia tuotteitaan USA:n, UK:n ja Kanadan Amazoneissa. 

Omien tuotteidemme yhteenlaskettu myynti on seitsemännumeroinen vuonna 2020. Testaamme uudet kikat ja Amazonin ominaisuudet ensin omilla tuotteillamme ja hyödynnämme sen jälkeen kokemusta asiakkaiden tuotteiden kanssa.

Amazonin algoritmi on jatkuvasti muuttuva monimutkainen kokonaisuus – Amazonissa pärjääminen vaatii laajaa osaamispohjaa ja jatkuvaa opiskelua, testaamista, optimointia ja kehittymistä.

Hallitsemme myös Facebook-, Instagram-, YouTube- ja Google-markkinoinnin, jotka olemme yhtälailla oppineet omia tuotteitamme markkinoidessa ja myydessä. 

Amazoniin.fi-palvelun tuottaa Suomen Nettikauppa SNK Oy. CEO Jonne Välilä aloitti Amazonin opiskelun ilman omaa tuoteideaa kesällä 2017. Noin puolessatoista vuodessa myynti ylitti puoli miljoonaa dollaria, vaikka Välilä hoiti tiliä ja myyntiä yksin, osa-aikaisesti silloisten muiden töiden ohella.

Kansainväliseen ja kasvavaan tiimiimme kuuluu tällä hetkellä Välilän lisäksi:

Tomi Saksassa

Milja Espanjassa

Jasmin, Aleksi, Katariina ja Antti Suomessa

Jacky, Stephanie ja Katrin Filippiineillä